Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítási Információk

Szállító partnerünk

Milyen szállítási költségeket számolunk fel?

GLS Futárszolgálat (futáros) szállítás esetén az alábbi táblázat szerinti díjak kerülnek számlázásra:

GLS futár diszpécser telefonszáma: +3629886700 vagy mobil. +36208900660

GLS futár diszpécser e-mail címe: info@gls-hungary.com

Érték bruttó*:

Súly:

Futár díj (nettó)

0 - 50.000 HUF

0 - 3kg

1.337,- HUF

50.001,- HUF <

0 - 3kg

a szállítás ingyenes

minden további 5 kg-ként

+ 450,-

Hol találom a termék azonosítót?

Minden készüléken van egy címke, más néven adatlap. Ezeken az adatlapokon kerül feltüntetésre a készülék típus száma (betűk, számok kombinációja) és a készülék egyedi azonosítója az úgynevezett IAN szám. Az IAN szám régebben 5 jegyű szám volt, az utóbbi időben forgalmazott készülékek esetén 6 jegyű szám.

Továbbá ezen a címkén a készülék gyártója is megtalálható. szervizünkhöz kizárólag a Kompernass HGmbH által gyártott készülékek tartoznak. Amennyiben a készüléken a Kompernass HGmbH, mint gyártó nem található, vagy más gyártó neve olvasható, akkor az a készülék nem a mi szervizünkhöz tartozik. Ez esetben kérem mindig vagy közvetlenül a gyártó szervizét keresse (a kezelési utasításban az elérhetőséget megtalálja), vagy lépjen kapcsolatba a Lidl központi ügyfél szolgálatával: +3680020534 -s ingyenesen hívható telefonszámon (zöldszám).